موسسه مطالعات مهندسی صنایع

تماس با کارشناسان شیفت:
09103434482 – 09101502239

انجام رساله دکتری مهندسی صنایع

رساله دکتری مهندسی صنایع بالاترین طرح پژوهشی این رشته در سطح دانشگاه است. مشاوره، آموزش و انجام این طرح پژوهشی مهم را با یک موسسه متخصص و متعهد پیش ببرید.

پشتیبانی کامل تا جلسه دفاع از پایان نامه با ضمانت موفقیت در کسب حداکثر نمره جلسه دفاع

فرم سفارش انجام رساله

انجام رساله دکتری مهندسی صنایع

نگارش رساله دکتری مهندسی صنایع کاری بسیار سخت و زمان بر است و بر عکس پایان نامه کارشناسی ارشد که در پایان دوره تحصیلی انجام می شود، ایده پردازی و انجام آن باید در طول دوره دکتری صورت پذیرد. انجام رساله دکتری یکی از مهمترین اتفاقات در دوره تحصیلی دانشجو محسوب می شود و از آنجایی که یک نکته اشتباه علاوه بر ایجاد مشکل در رساله منجر به اتلاف انرژی و زمان دانشجو نیز می شود، بهتر است که برای انجام این کار از کمک و مشاوره یک موسسه معتبر و حرفه ای بهره مند شد. موسسه مطالعات مهندسی صنایع با چندین سال سابقه در این زمینه آماده خدمت ‌رسانی به تمامی دانشجویان و پژوهشگران در سراسر کشور است و مفتخر است که توانسته رضایت دانشجویان زیادی را در این زمینه از آن خود کند.

اهمیت و حساسیت نگارش رساله دکتری مهندسی صنایع

نگارش رساله یکی از فعالیت هایی است که دانشجویان مقطع دکتری برای پایان دادن به درجه تحصیلی خود موظف به انجام آن هستند. رساله دکتری از آن جهت دارای اهمیت و حساسیت است که دانشجو باید کار پژوهشی خود را با رعایت معیارهای اصولی و علمی تهیه نماید تا از بروز هر گونه مشکلی در زمان دفاع جلوگیری شود. زمانی که دانشجو دوره دکتری خود را به پایان می رساند، رساله خود را در جلسه دفاع ارائه می دهد و به سوالات داوران پاسخ می دهد. پاسخ های منطقی و اصولی به سوالات داوران نشان دهنده شایستگی دانشجو برای اخذ این مدرک تحصیلی و همچنین تحقیقاتی است که در این زمینه انجام داده است این طرح پژوهشی از بسیاری جهات با انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع متفاوت است علی الخصوص در بحث نوآوری و… موسسه مطالعات مهندسی صنایع به دانشجویان گرامی کمک می کند تا این مرحله حساس از زندگی علمی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و به نتیجه مورد نظر و مطولبی برسند.

تضمین کیفیت در انجام رساله مهندسی صنایع

برای تضمین کیفیت رساله، از موضوعی جدید و ناب در رساله دکتری مهندسی صنایع خود استفاده کنید. مسلما انتخاب یک موضوع ناب برای رساله دکتری کار آسانی نیست. موضوع رساله شالوده کار شما محسوب می شود؛ بنابراین اگر می خواهید کیفیت رساله خود را تضمین کنید بهتر است که از همان ابتدای کار با جدیت عمل کنید و در انتخاب موضوع از نظرات افراد حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید. یک موضوع تکراری می تواند کیفیت رساله شما را زیر سوال ببرد. تسلط بر موضوع رساله نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که می تواند کیفیت یک رساله را تا حد زیادی تضمین کند. علاوه بر این، نحوه نگارش، زبان نوشتاری مناسب، استفاده از اصطلاحات تخصصی صحیح نیز تضمین کیفیت رساله را چند برابر می کنند. انتخاب موضوع رساله دکتری خود را به محققین و پژوهشگران با تجربه این موسسه بسپارید.

همانطور که اغلب دانشجویان این مرکز می دانند؛ شیوه نامه نگارش پایان نامه در این موسسه بصورت پیشفرض بر اساس شیوه نامه دانشگاه صنعتی شریف تهران است.

قیمت رساله دکتری مهندسی صنایع و نحوه پرداخت

رشته تحصیلی دانشجو، موضوع رساله و زمان دانشجو سه عاملی هستند که بر هزینه انجام رساله دکتری مهندسی صنایع تاثیر می گذارند. هزینه انجام رساله دکتری مهندسی صنایع در مقایسه با رشته های علوم انسانی بیشتر است. دانشجویان هنگام جستجوی یک موسسه جهت نگارش رساله خود با قیمت های متفاوتی مواجه می شوند؛ برخی از این موسسات هزینه های پایین و برخی دیگر هزینه بالایی را پیشنهاد می دهند. اگرچه هزینه انجام رساله دکتری مهندسی صنایع مشخص است؛ اما ممکن است تفاوت هایی در قیمت بین موسسات وجود داشته باشد. توصیه ما به شما دانشجویان گرامی این است که  به دنبال ارزان ترین قیمت نباشید؛ بهره گیری از تجربه محققین و پژوهشگران برجسته که دارای توانایی تحقیق نیز باشند از اهمیت به سزایی در ارائه یک رساله با کیفیت برخوردار است. موسسه مطالعات مهندسی با ارائه یک قیمت منصفانه و منطقی و ارائه یک رساله تضمین شده در خدمت شما دانشجویان عزیز می باشد.

سوابق موسسه مطالعات مهندسی صنایع در زمینه مشاوره انجام پایان نامه

برای انجام رساله دکتری مهندسی صنایع نیاز است تا به دنبال موسسه ای معتبر و خوشنام باشید تا علاوه بر پایبندی به وظایف خود و رعایت تمامی اصول و معیارهای کاربردی و عملی در نگارش رساله بتواند تا مرحله دفاع در کنار و همراه شما باشد و رساله ای با کیفیت تضمین شده را به شما تقدیم کند. اگر به دنبال موسسه ای معتبر جهت انجام رساله دکتری مهندسی صنایع هستید، با موسسه مطالعات مهندسی صنایع در تماس باشید.

تعداد رساله های انجام شده مقطع دکتری در این موسسه

0پروژه

تعداد رساله های دکتری مهندسی صنایع که در دست‌اقدام است

0پروژه

ظرفیت پذیرش رساله دکتری صنایع در موسسه

0پروژه

مراحل نوشتن رساله دکترای صنایع

همانطور که می دانید، مراحل نگارش رساله در دانشگاه آزاد و سراسری دارای تفاوت هایی است. اما مراحل انجام رساله در حالت کلی بدین شرح می باشد; در اولین مرحله، دانشجو باید نسبت به دریافت تقویم آموزشی اقدام کند; مرحله دوم به انتخاب موضوع رساله اختصاص دارد. به یاد داشته باشید که موضوعی جدید و ارزشمند را که قبلا توسط فرد دیگری انجام نشده باشد را انتخاب کنید; بهتر است دانشجو برای انتخاب موضوع رساله خود از نظرات استاد راهنمای مربوطه نیز استفاده کند. مرحله سوم تدوین مقدمات رساله و تهیه و نگارش پروپوزال است. در مرحله چهارم، دانشجو باید نگارش فصل اول را آغاز کند و در مرحله پنجم نسبت به آماده سازی شرایط آزمون و پرسشنامه اقدام کند. مرحله ششم به نگارش فصل دوم اختصاص دارد و نگارش فصل سوم و چهارم در مرحله هفتم انجام خواهد شد. در نهایت مرحله هشتم به نگارش فصل پنجم که شامل خلاصه و نتیجه گیری است اختصاص دارد.

حدود وظایف موسسه مطالعات مهندسی صنایع در قبال رساله دکتری دانشجویان

هر موسسه ای وظایفی را برای خود تعیین و در دستور کار خود قرار داده است; پایبندی به این وظایف اعتبار و شهرت موسسه را دو چندان می کند. یکی از مهمترین وظایف یک موسسه خوشنام و معتبر انتخاب موضوعی ارزشمند و ناب و همچنین اجتناب از سرقت ادبی در رساله است; سرقت ادبی به عنوان یکی از مهمترین دلایل برای ریجکت شدن رساله توسط داوران شناخته شده است. از دیگر وظایف موسسه ای که مسئولیت انجام رساله دکتری مهندسی صنایع را به عهده می گیرد استفاده از محققین و پژوهشگرانی است که از توانایی تحقیق برخوردار باشند تا بتوانند با استفاده از کتب و منابع مختلف مطالبی که باید در رساله گنجانده شود را استخراج کنند، مورد آنالیز و بررسی قرار دهند و درباره هر یک از آن ها بحث کنند. موسسه مطالعات مهندسی صنایع با پایبندی به وظایف خود در انجام رساله دکتری مهندسی صنایع آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به دانشجویان عزیز می باشد.

اصلاح رساله دکتری

اصلاح رساله دکتری یکی دیگر از دغدغه های دانشجویانی است که در این مقطع مشغول به تحصیل می باشند. اصلاح رساله با چندین هدف انجام می شود; اول این که اطمینان حاصل شود که رساله عاری از هر گونه خطای دستوری و املایی است. بعد از اطمینان از صحت و درستی رساله از نظر دستوری و املایی،مورد بررسی قرار می گیرد. با استفاده از خدمات ویرایش و اصلاح در این موسسه، یک رساله دکتری تضمین شده ارائه دهید.

بهترین موسسه انجام رساله دکتری مهندسی صنایع

برای انتخاب یک موسسه خوب جهت انجام رساله دکتری مهندسی صنایع علاوه بر صرف زمان، باید صبر و حوصله زیادی به خرج داده شود. تمام تلاش و توان خود را برای انتخاب بهترین موسسه به کار بگیرید تا بتوانید از مشاوره ارزشمندی بهره مند شوید. پاسخگویی و پیگیر بودن کارشناسان، با سابقه و با تجربه بودن، داشتن تعهد کاری و ارائه تضمین کار، مسئولیت پذیری و برنامه ریزی دقیق از جمله فاکتورهایی است که یک موسسه را به بهترین و معتبرترین تبدیل می کند. باعث افتخار است که موسسه مطالعات مهندسی صنایع به زعم اکثر دانشجویان این رشته؛ بهترین موسسه انجام رساله دکتری می باشد.

بهترین موسسه انجام رساله دکتری

نظرات کاربران

در این بخش می توانید به نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربرانی که از خدمات موسسه مطالعات مهندسی صنایع استفاده کرده اند دسترسی داشته باشید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی ما را در شناسایی نقاط قوت و ضعف خدماتمان یاری خواهد کرد. از این که دیدگاهتان را در مورد خدمات این موسسه به اشتراک می گذارید و مدیریت، محققین و همکاران رایان فراسو را در ارتقای سطح کیفی کار یاری می کنید از شما سپاسگزاریم.

خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام زحماتی که در راستای انجام پایان نامه ام متحمل شدید، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم واقعا محققاتون باسواد هستن.

اسماعیل مهدوی پور, دانشگاه فردوسی مشهد

من پیشنهاد خاصی ندارم فقط خواستم تشکر کنم از کادر اداری موسسه که بصورت تمام وقت پشتیبان  دانشجوها هستن علی الخصوص خانم فاطمی که دلسوزانه در کنار دانشجوها هست.

رضا سید حسینی, دانشگاه اهواز

خیلی خوشحالم که یکی از دوستام موسسه مطالعات مهندسی صنایع رو به من معرفی کرد خیلی استرس کارم رو داشتم ولی دیدم که کارتون حرفه ای هست. ممنون از ما

فاطمه جبارزاده, دانشگاه زنجان

من با به خیلی از موسسات معروف مراجعه کردم هیچکدوم به خوبی موسسه مطالعات مهندسی صنایع نبودن

بامشاد حسینی, دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

سلام؛ من میراسماعیلی هستم کار پایان نامه ام رو سه سال پیش شما انجام داده بودیم خواستم بدونم میشه الان ازش مقاله دربیارم؟ ممنون میشم پاسخ م رو بدین

اکرم میراسماعیلی, دانشگاه آزاد اصفهان

فقط خواستم تشکر کنم. ممنون از کادر اداری و پژوهشگران

پدرام نواندیش, دانشگاه شهید بهشتی

ای کاش برای مشتریای قدیمی تون یک تخفیف خوب در نظر می گرفتین تا با انگیزه بیشتری کارهای بعدی شون رو به موسسه محول کنن

محمد سعداوی, دانشگاه قم

ممنون واقعا تیمهای حرفه ای رو دور هم جمع کردین، کاش در رشته های دیگری هم فعالیت می کردین

کریم حسینی, دانشگاه تهران

من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم فقط یک سوالی داشتم اینکه آیا میشه سه فصل اول پایان نامه رو خودم بنویسم و فصلهای چهارم و پنجم رو به شما محول کنم؟ لطفا پاسخ من رو بدین ممنون میشم

زینب خاجوی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

عباس یحیی پور, دانشگاه یاسوج

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان موسسه مطالعات مهندسی صنایع. من کارم هنوز تمام نشده و از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالیشون تشکر میکنم. امیدوارم با کمک شما بتونم خیلی سریع از پایان نامه ام دفاع کنم

محمد تقوی, دانشگاه بابل

معرفی برخی از موسسات معتبر همکار:

از آنجایی که انتخاب یک موسسه معتبر پژوهشی برای اغلب دانشجویان به دغدغه ای مهم تبدیل شده است برآن شدیم تا برخی از موسسات معتبر که خدماتی ارزشمند را به دانشجویان ارائه می کنند معرفی نمایید. دانشجویان عزیز می توانند برای انجام رساله دکتری زبان و ادبیات فارسی به موسسه دانشورزان مراجعه کنند. همچنین عزیزانی که با محدودیت زمانی مواجه هستند و در جستجوی انجام فوری پایان نامه  هستند بهتر است به موسسه ایران داکیومنت مراجعه کرده و از خدمات این مرکز بهره مند شوند. رشته تربیت بدنی یکی از شاخه هایی است که کمتر موسسه ای قادر است بصورت تخصصی در این رشته خدمات پژوهشی ارائه نماید دانشجویان این رشته می توانند برای انجام پایان نامه تربیت بدنی به موسسه درگاه دانش مراجعه کنند.