موسسه مطالعات مهندسی صنایع

تماس با کارشناسان شیفت:
09103434482 – 09101502239

انجام پایان نامه مهندسی صنایع

مشاوره و آموزش انجام پایان نامه مهندسی صنایع توسط محققین و متخصصین ممتاز کشوری با ضمانت کسب حداکثر نمره جلسه دفاع

پایان نامه تکراری به حیثیت، اعتبار و رزومه شما لطمه وارد می کند این کار مهم را به افراد متخصص محول کنید

فرم سفارش انتخاب موضوع

توضیحاتی در خصوص انجام پایان نامه مهندسی صنایع

انجام پایان نامه مهندسی صنایع مرحله‌ی پایانی و بخش بسیار مهم و حساس برای به پایان رساندن دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری میباشد. با ارائه‌ی یک پایان نامه‌ی استاندارد و اصولی دانشجویان نه تنها یک نمره‌ی عالی کسب میکنند و به مقاطع بالاتر می‌روند بلکه دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند نیز نیمی از مسیر موفقیت را طی خواهند کرد.
به همین دلیل تمامی مراحل انجام پایان نامه از پروپوزال نویسی گرفته تا جلسه‌ی دفاع از پایان نامه بسیار حائز اهمیت هستند و نیازمند بهره گیری از مشاوره‌ی افراد متخصص و به کارگیری روش‌‌ها و مهارت‌های خاصی میباشد. دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری درصورت نیاز به دریافت مشاوره برای تمامی مراحل انجام پایان نامه میتوانند از خدمات موسسه مطالعات مهندسی صنایع بهره مند شوند.

تضمین و کیفیت انجام پایان نامه در موسسه مطالعات مهندسی صنایع

همانطور که گفته شد نوشتن پایان نامه مهندسی صنایع یکی از مراحل بسیار سخت برای به پایان رساندن دوره‌ی تحصیلی است. به همین دلیل حساسیت بالای آن برای دانشجویان و همچنین اساتید پوشیده نیست. این کیفیت باید از مراحل اولیه انجام پایان نامه که انتخاب یک موضوع غیر تکراری است تا مراحل پایانی مانند اصلاح پایانی محتوای پایان نامه رعایت شود.
بنابراین نیاز است تا کیفیت مطالب بارها مورد بررسی قرار بگیرد تا از مطلوب بودن آن اطمینان حاصل شود. به روز بودن منابع استفاده شده در پایان نامه، رعایت اصول نگارش محتوا و ارزیابی تمامی فصل‌های پایان نامه و رفع ایرادهای احتمالی در آنها برای ارائه‌ی یک پایان نامه با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این موسسه پایان نامه ها همواره ازنظر انتخاب موضوع، نگارش دقیق پروپوزال، انتخاب نوع پژوهش، نگارش اهداف پژوهش، ضروریت پژوهش، انتخاب روش پژوهش، انتخاب منابع و … مورد ارزیابی کیفی قرار بگیرد.

درباره انجام پایان نامه بهینه سازی سیستمها بیشتر بخوانید…

دیدگاه مرکز مطالعات مهندسی صنایع به پایان نامه های دانشجویی

محققین مرکز مطالعات مهندسی صنایع نسبت به کیفیت خدمات پژوهشی بسیار حساس و دقیق هستند بنابراین هر تضمینی که لازم باشد می توانیم به دانشجویان عزیزمان ارائه می کنیم. ما اعتقاد داریم پایبندی به تضمین کیفیت در قبال دانشجویان عزیز، می تواند این اطمینان را برای دانشجویان  به همراه داشته باشد که پروژه ای حرفه ای و بی نقص دریافت خواهد کرد.
توصیه اول ما به همه دانشجویان عزیز همواره این بوده است که حتی المقدور خودتان به تنهایی برای نوشتن پایان نامه تان اقدام کنید ولی اگر به هر دلیلی فرصت این کار را ندارید یا تجربه کافی در این زمینه ندارید؛ حتما پروژه تان را به موسسات معتبر که سابقه مفیدی در انجام پایان نامه مهندسی صنایع دارند محول کنید و مطمئن باشید مبلغی که امروز بابت انجام یک کار خوب و با کیفیت می پردازید بسیار کمتر از هزینه هایی است که در آینده بابت انجام یک کار ضعیف متحمل خواهید شد.

هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع و شرایط پرداخت

هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع با توجه به مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه، میزان پیچیده بودن پایان نامه، تعداد صفحات پایان نامه، زبان پایان نامه و نرم افزارهای مورد استفاده برای نگارش پایان نامه متفاوت است. بالطبع هزینه‌ی انجام پایان نامه مقطع دکتری نسبت به مقطع کارشناسی ارشد بالاتر است و هرچه تعداد صفحات نگارش پایان نامه بیشتر باشد هزینه افزایش پیدا می‌کند.
چنانچه در انتخاب بهترین موسسه‌ی مناسب برای انجام پروژه‌ی مهندسی صنایع تردید دارید بهتر است به نمونه کارهای انجام شده توسط آن موسسه رجوع کنید. عده ای از دانشجویان تصور می کنند با پرداخت قیمت‌های گزاف پایان نامه ای با کیفیت بسیار بالاتردریافت خواهند کرد اما قیمت بالا لزوما به معنای انجام کار با کیفیت تر نمیباشد.
موسسه‌ی مطالعات مهندسی صنایع با دارا بودن تیم حرفه‌ای و متخصص در رشته‌ی مهندسی صنایع و همچنین دریافت مبلغ بسیار مناسب نسبت به سایر موسسات درقبال انجام پروژه‌ی بسیار با کیفیت و تخصصی به شما در تمامی مراحل انجام پایان نامه از مشاوره اولیه تا جلسه‌ی دفاع یاری می‌رساند.

سوابق این موسسه در رابطه با انجام پایان نامه مهندسی صنایع

موسسه مطالعات مهندسی صنایع یک مرکز تخصصی ارائه خدمات انجام پایان نامه مهندسی صنایع بصورت کاملا تخصصی است. این تیم تمامی مراحل نگارش پایان نامه اعم از ترجمه مقالات خارجی تا طراحی پاورپونت برای جلسه‌ی دفاع را انجام می دهد. نگارش توسط محققین و اساتیدی انجام می‌شود که در حوزه تخصص شما فعالیت دارند به همین دلیل است که این موسسه توانسته است تاکنون سابقه ی بسیار درخشانی در جهت کمک به دانشجویان بدست بیاورد. شما میتوانید تمامی مراحل صفر تا صدی انجام پایان نامه به تیم حرفه ای رایان فراسو بسپارید و از نتیجه کار اطمینان داشته باشید.

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد انجام شده در این موسسه

0پروژه

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع که در دست‌اقدام است

0پروژه

ظرفیت پذیرش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در موسسه

0پروژه

اصلاح پایان نامه

اکثر دانشجویان فکر میکنند بعد از انجام پایان نامه مهندسی صنایع و برگزاری جلسه‌ی دفاع و دریافت نمره نیازی به اصلاح پایان نامه وجود ندارد. اما این کاملا اشتباه است و در جلسه ی دفاع نیاز است تا نظرات استاد راهنما را در پایان نامه خود اعمال کنید و آن را اصلاح نمایید. یکی دیگر از خدماتی که توسط موسسه مطالعات مهندسی صنایع انجام میشود اصلاح پایان نامه با توجه به نظرات استاد راهنما میباشد و با درنظر گرفتن آنها تغییرات لازم را بر روی پایان نامه اعمال میکند.
متخصصان موسسه این کار را در کمترین زمان انجام میدهند تنها کافی است که نظرات استاد راهنما را با خیال راحت به متخصصان این تیم بسپارید و پایان نامه اصلاح شده ی خود را تحویل بگیرید. تیم محققین این مرکز ابتدا چیدمان مطالب پایان نامه را اصلاح و سپس مرتب می کنند. در صورت نیاز نوع و اندازه فونت را تغییر میدهند و براساس شیوه نامه دانشگاه مربوطه، منابع را تهیه و در بخش پایانی قرار می دهند.
پایان نامه را از نظر امکان وجود غلط املایی، نگارشی و دستوری بررسی دقیق و کلمه به کلمه می کنند و در صورت نیاز آنها را اصلاح می کنند. همچنین تلاش میکنند با اصلاح جملات، متن پایان نامه را بصورت قابل فهم تر و کامل تر ارائه دهند.

تعداد صفحات و ساختار پایان نامه

موضوعی که در نگارش پایان نامه بسیار حائز اهمیت می باشد این است که تعداد صفحات زیاد برای استاد راهنما اهمیتی ندارد. بلکه ارائه تمامی اطلاعات و بیان هدف از انجام این پژوهش و تفسیر و تحلیل نتایج آنها در کمترین تعداد صفحات می باشد. تعداد صفحات در رشته های مختلف گوناگون است اما بصورت میانگین یک پایان نامه کامل مطابق با شیوه نامه دانشگاه تهران؛ با تمام فصول و منابع و عکس ها حدود 70-100 صفحه می باشد.

بهترین موسسه انجام پایان نامه مهندسی صنایع

موسسات بسیار زیادی وجود دارند که خدمات انجام پایان نامه‌های دانشجویی را ارائه می دهند. اما همگی آنها قابل اعتماد نیستند و به راحتی نمیتوان پایان نامه را به آنها سپرد. زیرا بسیاری از این موسسات سعی دارند با ادغام چندین مقاله و یا با داده سازی و افزودن آمار و جداول غیر واقعی یک پروژه‌ی غیر استاندارد و غیر اصولی به شما تحویل دهند.
اما شما باید هوشیار باشد و گول تبلیغاتی که ادعا می کنند کار پایان نامه شما توسط یک استاد یا شخصی با مدرک دکتری انجام می شود را نخورید و در هنگام انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه مهندسی صنایع دقت داشته باشید که تیم انجام پروژه ها تخصص لازم را در رشته‌ی شما داشته باشند.
برای پی بردن به این موضوع نیاز است تا به سراغ نمونه کارهای انجام شده توسط آن موسسه بروید و با بررسی آنها متوجه خواهید شد که تیم تحقیقات و انجام پروژه تخصص مورد نیاز را دارند یا خیر.
موسسه مطالعات مهندسی صنایع با تیم حرفه ای و متخصص برای انجام تخصصی پایان نامه‌ی مهندسی صنایع، توانسته است سابقه ی بسیار درخشانی را در این زمینه به دست بیاورد. شما می‌توانید با اطمینان نگارش پایان نامه خود را به این موسسه بسپارید و اینگونه یک محقق که سابقه تحقیق در زمینه رشته شما و تخصص شما داشته باشد، مسئول تحقیق و نگارش پایان نامه‌ی شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: انجام پایان نامه زنجیره تامین مهندسی صنایع

نظرات کاربران و دانشجویان درباره موسسه مطالعات مهندسی صنایع

موسسه‌ی مطالعات مهندسی صنایع مفتخر است که توانسته در انجام پروژه‌های خود رضایت بسیاری از دانشجویان را بدست بیاورد. تلاش تیم موسسه بر این بوده است که بتوانیم با استفاده از مهارت و تخصص خود به دانشجویان کمک کنند تا نمرات بسیاری خوبی برای پایان نامه‌ی خود کسب کنند و در مسیر موفقیت به آنها کمک شایانی کرده باشند.
خوشبختانه این موسسه توانسته پروژه‌های بسیاری را با موفقیت انجام دهد و رضایت و اعتماد دانشجویان عزیز را بدست بیاورد و سعی آنها بر این است که در آینده نیز بر کسب رضایت مشتریان خود بیافزاید. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و همچنین درخواست نگارش پروژه‌ مهندسی صنایع و استفاده از بسیاری دیگر از خدمات این موسسه با مشاورین و کارشناسان شیفت تماس حاصل کنید؛ در ادامه به برخی از نظرات ثبت شده می پردازیم:

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام زحماتی که در راستای انجام پایان نامه ام متحمل شدید، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم واقعا محققاتون باسواد هستن.

اسماعیل مهدوی پور, دانشگاه فردوسی مشهد

من پیشنهاد خاصی ندارم فقط خواستم تشکر کنم از کادر اداری موسسه که بصورت تمام وقت پشتیبان  دانشجوها هستن علی الخصوص خانم فاطمی که دلسوزانه در کنار دانشجوها هست.

رضا سید حسینی, دانشگاه اهواز

خیلی خوشحالم که یکی از دوستام موسسه مطالعات مهندسی صنایع رو به من معرفی کرد خیلی استرس کارم رو داشتم ولی دیدم که کارتون حرفه ای هست. ممنون از ما

فاطمه جبارزاده, دانشگاه زنجان

من با به خیلی از موسسات معروف مراجعه کردم هیچکدوم به خوبی موسسه مطالعات مهندسی صنایع نبودن

بامشاد حسینی, دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

سلام؛ من میراسماعیلی هستم کار پایان نامه ام رو سه سال پیش شما انجام داده بودیم خواستم بدونم میشه الان ازش مقاله دربیارم؟ ممنون میشم پاسخ م رو بدین

اکرم میراسماعیلی, دانشگاه آزاد اصفهان

فقط خواستم تشکر کنم. ممنون از کادر اداری و پژوهشگران

پدرام نواندیش, دانشگاه شهید بهشتی

ای کاش برای مشتریای قدیمی تون یک تخفیف خوب در نظر می گرفتین تا با انگیزه بیشتری کارهای بعدی شون رو به موسسه محول کنن

محمد سعداوی, دانشگاه قم

ممنون واقعا تیمهای حرفه ای رو دور هم جمع کردین، کاش در رشته های دیگری هم فعالیت می کردین

کریم حسینی, دانشگاه تهران

من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم فقط یک سوالی داشتم اینکه آیا میشه سه فصل اول پایان نامه رو خودم بنویسم و فصلهای چهارم و پنجم رو به شما محول کنم؟ لطفا پاسخ من رو بدین ممنون میشم

زینب خاجوی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

عباس یحیی پور, دانشگاه یاسوج

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان موسسه مطالعات مهندسی صنایع. من کارم هنوز تمام نشده و از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالیشون تشکر میکنم. امیدوارم با کمک شما بتونم خیلی سریع از پایان نامه ام دفاع کنم

محمد تقوی, دانشگاه بابل

معرفی همکاران:

در شرایط فعلی که موسسات زیادی پا به عرصه وجود گذاشته اند که گاها فاقد توانایی لازم برای قبول پروژه هستند و فقط اهداف سودجویانه دارند؛ وظیفه خود می دانیم تا آن دسته از مراکزی که نسبت به انجام تضمینی پایان نامه تعهد دارند را به حضورتان معرفی کنیم. دانشجویانی که دغدغه هزینه انجام پایان نامه زبان و ادبیات فارسی را دارند می توانند به موسسه دانش ورزان مراجعه کنند و از خدمات مطلوب و قیمت مناسب بهره مند شوند. همچنین برای براورد هزینه انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی می تونین باموسسه طرح و دانش صحبت کنید.