موسسه مطالعات مهندسی صنایع

تماس با کارشناسان شیفت:
09103434482 – 09101502239

انجام پروپوزال در موسسه مطالعات مهندسی صنایع

انجام پروپوزال مهندسی صنایع یکی از قسمت­های بسیار حساس به شمار می رود که باید با دقت و تمرکز ویژه ای نوشته شود نگارش این طرح مهم را به یک موسسه تخصصی محول کنید

اینجا موسسه مطالعات مهندسی صنایع است و ما می دانیم شما به چه چیزی نیاز دارید

فرم سفارش انجام پروپوزال

انجام پروپوزال مهندسی صنایع

تجربه ی ادامه ی تحصیل شاید برای بسیاری از دانشجویان امری لذت بخش بشمار برود که البته با چالش هایی نیز همراه خواهد است. به خصوص در مراحل پایانی مسیر تحصیل، آن زمانی که با موضوع پایان نامه و رساله و چالش های آن مواجه می شوند. فرایندی که اگر با استراتژی مناسب همراه نباشد، بسیار زمان بر خواهد بود. در گام های اولیه ی این فرایند، پروپوزال نویسی قرار دارد که میتواند به عنوان یکی از اصلی ترین چالش های شروع مسیر، ذهن دانشجویان را به خود مشغول کند. دانشجویان مهندسی صنایع نیز قطعا از این قاعده مستثنی نیستند و دیر یا زود در مسیر تحصیلی خود باموضوع  انجام پروپوزال مهندسی صنایع مواجه خواهند شد در چنین شرایطی میتوانید از خدمات تخصصی موسسه مطالعات مهندسی صنایع بهره مند شوید.

نحوه نوشتن پروپوزال مهندسی صنایع

شاید نداشتن چارچوب و نقشه ی راه برای چگونگی آغاز و ادامه دادن مسیر بر اساس معیارها و اصول منطقی و در نهایت به پایان رساندن آن، بزرگترین نیاز و دغدغه دانشجویان مهندسی صنایع باشد. اما اگر فرایند پروپوزال نویسی به درستی رقم بخورد میتواند علاوه بر کمک در کسب نمره ی عالی در دفاع، به چاپ مقاله هم منجر شود که این روزها چه برای ارتقای وضعیت تحصیلی و چه برای مهاجرت موضوع بسیار با اهمیتی است.
موسسه مطالعات مهندسی صنایع، به عنوان یکی از متخصصین امر در زمینه نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه مهندسی صنایع، در سال های گذشته توانسته با بهره گیری از دانش و مهارت کسانی که در زمینه های پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی تخصص بالایی دارند، اعتماد بسیاری از دانشجویان مهندسی صنایع از دانشگاه های مختلف کشور را به خود جلب نماید، و فعالانه و مشتاقانه درصدد راهنمایی و کمک به دانشجویانی است که خواهان انجام پروپوزال مهندسی صنایع هستند.

تضمین و کیفیت پروپوزال

انجام پروپوزال مهندسی صنایع در موسسه مطالعات مهندسی صنایع به چندین علت می تواند خیال دانشجویان را از نوشتن پروپوزال واصول پیشبرد پایان نامه راحت کند.

  • تجربه ی 10 ساله ی موسسه مطالعات مهندسی صنایع در انجام پروژه های متعدد، موفق و با کیفیت پروپوزل نویسی
  • وجود متخصصان و مشاوران کارآزموده و دلسوز درکنار دانشجویان مهندسی صنایع از ابتدای مسیر پروپوزال تا انتهای پایان نامه و زمان دفاع.
  • همراهی موسسه مطالعات مهندسی صنایع در پشتیبانی از دانشجویان، با ارائه خدمات مناسب جهت انجام پروپوزال مهندسی صنایع با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود.

توجه داشته باشید که فرمت نگارش پروپوزال در این مرکز بصورت پیشفرض بر اساس قالب  دانشگاه صنعتی شریف تهران است.

هزینه انجام پروپوزال مهندسی صنایع و شرایط پرداخت

هزینه انجام پروپوزال مهندسی صنایع به موارد متعددی مربوط میشود که برای تخمین هزینه ی نوشتار یک پوروپوزال، بایستی به تمامی این معیارها توجه کرد. در ادامه به برخی از این معیارها اشاره می کنیم:
معیار اول، مقطع تحصیلی است که دانشجو در آن تحصیل میکند؛ هرچه مقاطع تحصیلی بالاتر باشد هزینه ی آن هم به مراتب بالاتر خواهد بود.
معیار بعدی ، موضوع پایان نامه یا رساله و تکنیک ها و ابزار مورد استفاده درآن می باشد.
اما اصلی ترین معیار را میتوان کیفیت پروپوزال و سطح علمی آن دانست که فرایند تصویب پروپوزال را در کوتاه ترین زمان، تضمین کند.
بنابراین اگر شما وقت زیادی برای تصویب پایان نامه خود ندارید می توانید به مشاوران با تجربه ی موسسه مطالعات مهندسی صنایع در ارتباط باشید تا علاوه بر اطمینان از سرعت فرایند انجام پروپوزال مهندسی صنایع خود و کیفیت آن، از هزینه ها و  شرایط پرداخت نیز آگاهی پیدا کنید.

سوابق موسسه در انجام پروپوزال مهندسی صنایع

یکی از راه های سنجش کارایی و عملکرد مؤسسات خدماتی دانشجویی، بررسی سابقه و تعداد پروژه‌هایی است که در آن موسسه انجام شده است. مجتمع مطالعاتی مهندسی صنایع نیز با توجه به عملکرد مطلوب در انجام پروژه های متعدد دانشجویی مانند: انجام پروپوزال مهندسی صنایع، توانسته رضایت خاطر دانشجویان عزیز را  کسب نموده و خود را به عنوان یکی از خوشنام ترین و معتبرترین  مراکز تخصصی ارائه خدمات به دانشجویان معرفی کند. تمام تلاش و دغدغه ی این موسسه، حفظ و ارتقای کیفیت کار و تعهد در قبال سرنوشت تحصیلی دانشجویانی است که به موسسه اعتماد کرده و پروژه انجام پروپوزال مهندسی صنایع خود را به آنها سپرده اند.

تعداد پروپوزالهای کارشناسی ارشد انجام شده در این موسسه

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع که در دست‌اقدام است

0پروژه

ظرفیت پذیرش پروپوزال کارشناسی ارشد در موسسه

0پروپوزال

اجزاء مهم پروپوزال مهندسی صنایع

۱_۱ عنوان و یا موضوع تحقیق اولین گام در ابتدای مسیر انجام پروپوزال، این است که بدانیم در کدام زمینه ی علمی قصد انجام پژوهش و تحقیق را داریم،که این انتخاب می تواند بر اساس علاقه مندی ها، اولویت های صنعت و یا حتی ترندهای روز جهانی باشد که پیشنهاد ما در نظر گرفتن نقطه ی تلاقی تمام این معیارهاست. بعد از مشخص شدن زمینه ی تحقیق، نوبت به عنوان تحقیق جهت انجام پروپوزال مهندسی صنایع می رسد. عنوان پایان نامه بایستی به صورت خاص، مختصر و البته واضح وشفاف باشد و نباید به صورت کلی بیان شود تا مرزبندی های آن برای مخاطبان بدون ابهام باشد. در یک عنوان خوب برای  پایان نامه، توجه به چند نکته اهمیت بسیار دارد:

۱_۲ اطلاعات مربوط به پايان نامه: این بخش مربوط به نوع کار تحقیقاتی شما و پرسش اصلی تحقیق یا فرضیه ای است که شما قصد دارید روی آن کار کنید.

۱_۳ نوشتن بيان مساله : در این قسمت نوبت به بیان انجام پروپوزال مهندسی صنایع می‌رسد؛ که با مقدمه ای توسط این مضامین شروع می شود:
تشریح ابعاد و حدود مسئله که باید به صورت ساده و موجز، به دلایل اهمیت انتخاب موضوع اشاره شود. درادامه فرضیه ها یا سوالات اساسی تحقیق مشخص خواهد شد و به اهداف اصلی موضوع اشاره میگردد. سپس تعیین میشود که برای دستیابی به این اهداف از چه ابزار ها و روش های جمع آوری اطلاعاتی استفاده می شود.

۱_۴منابع و سوابق تحقیق: در راستای اعتبار بخشیدن به پژوهش، بایستی در سوابق تحقیق، به بيان مختصر نتايج بدست آمده از تحقیقات صورت گرفته درباره ی موضوع تحقیق، که چه در داخل و  چه در خارج از کشور اشاره کرد و لیستی از منابع و ماخذ تهیه شود.

حدود و وظایف و تعهدات پژوهشکده مهندسی صنایع در قبال پروپوزال

وظایف موسسه مطالعات مهندسی صنایع در قبال خدمات ارائه شده به دانشجویان، جهت انجام پروپوزال مهندسی صنایع، فقط محدود به نگارش پروپوزال نیست بلکه ما با پشتیبانی های کامل، تا کسب موفقیت و تصویب پروپوزال در کنار دانشجویان گرامی هستیم که این پشتیبانی، شامل پاسخگویی 24 ساعته بدون تعطیلی خواهد بود .

اصلاح و تکمیل پروپوزال

در نگاهی گذرا که به معروفترین موسسات انجام پایان نامه مهندسی صنایع شده است، موسسه مطالعات مهندسی صنایع توانسته با درنظر گرفتن شاخص های مهمی چون تعهد به انجام کامل کار ، انجام کامل اصلاحات مد نظر استاد راهنما و همچنین نداشتن مشکل همانندجویی، به تمام این شاخص ها جامعه عمل بپوشاند و رضایت دانشجویان عزیز را جلب نماید.

اقدامات لازم بعد از تصویب پروپوزال

بعد از آنکه انجام پروپوزال مهندسی صنایع تکمیل و تصویب شد، دانشجو میتواند وارد فاز دوم که نگارش پایان نامه است بشود و از فصل یک تا پنج آن را بر اساس چارچوب مشخص شده ی پروپوزال خود شروع کند.
سعی کنید هنگام جمع آوری داده ها، از همان ابتدا لیست منابع و ماخذ را توسط ابزارهای مختلف استناددهی، مانند: مندلیف ، اندنوت و ….  مرتب کنید. همچنین در پایان هر فصل از استاد راهنمایی خود، تاییدیه و اصلاحات لازم را بگیرید. نکته ای که درخصوص بازه زمانی دفاع از پایان نامه وجود دارد این است که باید از زمان تصویب پروپوزال تا زمان دفاع حداقل شش ماه گذشته باشد، پس بهتر است با یک برنامه ریزی مدون و پیوسته از بروز اهمال کاری اوایل کار و یا فشار هفته های آخر جلوگیری کنید.

انجام پروپوزال مهندسی صنایع

نکاتی درمورد نوشتن پروپوزال مهندسی صنایع

برای جلوگیری از آزمون و خطا کردن توسط دانشجویان، اشاره به چند نکته در خصوص انجام پروپوزال مهندسی صنایع، ضروری به نظر میرسد؛ در گام اول بهتر است که برای انتخاب موضوع با استاد راهنمای خود مشورت کرده و از جنبه های مختلفی، همچون کاربردی بودن موضوع، میزان تسلط استاد راهنما بر  حوزه ی مورد بررسی و همینطور پتانسیل آن را برای استخراج  مقاله های داخلی و خارجی بطور کامل بررسی کنید. یکی از روش های موثر برای پیدا کردن  موضوع های کاربردی، رجوع به قسمت  پیشنهادات “تحقیقات آتی”در فصل پنجم پایان نامه های انجام شده در آن حوزه است که میتواند ایده های خوب و کاربردی را پیشنهاد دهد.

نظرات کاربران درباره موسسه مطالعات  مهندسی صنایع

موسسه مطالعات مهندسی صنایع بر این امید است که  بتواند در مسیر پر چالش انجام پروپوزال مهندسی صنایع، همراه و همگام با دانشجو باشد. نظرات ارزشمند کاربران و دانشجویان عزیزی که از خدمات این موسسه بهره‌مند شده‌اند هم گواه بر این موضوع است. بنابراین اگر شما هم در ابتدای مسیر ایستاده و دل نگران چگونگی شروع آن هستید، می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص شروع انجام پروپوزال مهندسی صنایع، با همکاران ما در تماس باشید و از راهنمایی آن‌ها بهره مند گردید.

خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام زحماتی که در راستای انجام پایان نامه ام متحمل شدید، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم واقعا محققاتون باسواد هستن.

اسماعیل مهدوی پور, دانشگاه فردوسی مشهد

من پیشنهاد خاصی ندارم فقط خواستم تشکر کنم از کادر اداری موسسه که بصورت تمام وقت پشتیبان  دانشجوها هستن علی الخصوص خانم فاطمی که دلسوزانه در کنار دانشجوها هست.

رضا سید حسینی, دانشگاه اهواز

خیلی خوشحالم که یکی از دوستام موسسه مطالعات مهندسی صنایع رو به من معرفی کرد خیلی استرس کارم رو داشتم ولی دیدم که کارتون حرفه ای هست. ممنون از ما

فاطمه جبارزاده, دانشگاه زنجان

من با به خیلی از موسسات معروف مراجعه کردم هیچکدوم به خوبی موسسه مطالعات مهندسی صنایع نبودن

بامشاد حسینی, دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

سلام؛ من میراسماعیلی هستم کار پایان نامه ام رو سه سال پیش شما انجام داده بودیم خواستم بدونم میشه الان ازش مقاله دربیارم؟ ممنون میشم پاسخ م رو بدین

اکرم میراسماعیلی, دانشگاه آزاد اصفهان

فقط خواستم تشکر کنم. ممنون از کادر اداری و پژوهشگران

پدرام نواندیش, دانشگاه شهید بهشتی

ای کاش برای مشتریای قدیمی تون یک تخفیف خوب در نظر می گرفتین تا با انگیزه بیشتری کارهای بعدی شون رو به موسسه محول کنن

محمد سعداوی, دانشگاه قم

ممنون واقعا تیمهای حرفه ای رو دور هم جمع کردین، کاش در رشته های دیگری هم فعالیت می کردین

کریم حسینی, دانشگاه تهران

من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم فقط یک سوالی داشتم اینکه آیا میشه سه فصل اول پایان نامه رو خودم بنویسم و فصلهای چهارم و پنجم رو به شما محول کنم؟ لطفا پاسخ من رو بدین ممنون میشم

زینب خاجوی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

عباس یحیی پور, دانشگاه یاسوج

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان موسسه مطالعات مهندسی صنایع. من کارم هنوز تمام نشده و از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالیشون تشکر میکنم. امیدوارم با کمک شما بتونم خیلی سریع از پایان نامه ام دفاع کنم

محمد تقوی, دانشگاه بابل

معرفی همکاران:
دانشجویان رشته های علوم انسانی می توانند برای انجام پایان نامه علوم تربیتی به موسسه دانش ورزان مراجعه کنند که سوابق شایسته ای در این زمینه دارند. همچنین دانشجویان مقطع دکتری برای انجام پایان نامه دکتری می توانند به موسسه استادراه که تخصصی ویژه در این زمینه دارد مراجعه کرد و با اطمینان پروژه شان را ثبت نمایند. از عزیزانی که علاقمند به همکاری با موسسات پژوهشی هستند می توانند شرایط استخدام پژوهشگر را در سایت کارتیک دنبال کنند.