موسسه مطالعات مهندسی صنایع

تماس با کارشناسان شیفت:
09103434482 – 09101502239

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع یکی از مهمترین قسمت­های پژوهش به شمار می رود، در این امر مهم می توانید از محققین ممتاز موسسه مطالعات مهندسی صنایع بهره مند شوید.

خروج از وضعیتهای بحرانی فقط با اعتماد به تیمی متخصص، برنامه ریزی دقیق و تجربه امکان پذیر است

فرم سفارش انتخاب موضوع

درباره موسسه مطالعات مهندسی صنایع بیشتر بدانید

موسسه مطالعات مهندسی صنایع در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه مشاوره انجام رساله و پایان نامه دکتری مهندسی صنایع آغاز کرد. محققین، پژوهشگران و همکاران برجسته و با تجربه این مرکز آماده ارائه خدمات تخصصی و منحصر به فرد به دانشجویان عزیز می باشند.  فعالیت این موسسه مطالعات بر آموزش، پشتیبانی، مشاوره جهت انجام پایان نامه و رساله دکتری مهندسی صنایع متمرکز شده است.
محققین این مرکز به دانشجویان رشته مهندسی صنایع کمک می کنند تا بر مشکلات و موانعی که در انجام پایان نامه مهندسی صنایع بر سر راه آن ها قرار می گیرد غلبه کنند و در نهایت بتوانند فرآیند دفاع از پایان خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و باعث افتخار و مباهات ماست که توانسته ایم در این زمینه حامی دانشجویان بسیار زیادی باشیم.

مشاوره در انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع یکی از چالش برانگیزترین و صد البته یکی از مهمترین قسمت­های یک پژوهش به شمار می رود ؛ زیرا محقق از ابتدا تا انتهای پژوهش با موضوع آن سر و کار دارد و بهتر است بگوییم که نتیجه یک پژوهش به انتخاب یک موضوع خوب بستگی دارد. لازم است که در انتخاب یک موضوع خوب، دقت و حوصله زیادی به کار گرفته شود، همچنین موضوع پایان نامه در هر رشته ای از جمله رشته مهندسی صنایع باید روشن و واضح و البته جدید و کاربردی باشد.  یک پایان نامه مهندسی صنایع با موضوعی کاربردی می تواند انگیزه و جذابیت بیشتری را با خود به همراه داشته باشد و در صورتی که موضوع پایان نامه به درستی انتخاب نشود، در ادامه کار با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. برای غلبه بر این مشکلات و انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع می توانید از تجربه همکاران ما این موسسه مطالعات بهره مند شوید.

تعهدات و تضمین های موسسه مطالعات مهندسی صنایع چیست؟

پس از عقد قرارداد و شروع کار، تمامی مراحل مربوط به پایان نامه شما از انتخاب موضوع گرفته تا تدوین فصول و … به یکی از محققین برجسته موسسه مطالعات مهندسی صنایع واگذار می شود; به این ترتیب شما می توانید با آسودگی و اطمینان خاطر مرحله دفاع از پایان نامه خود را پشت سر بگذارید ، در حالی که در موسسه مطالعات درزمان و هزینه شما  صرفه جویی می شود و در نهایت می توان ادعا کرد که تعهدات و تضمین های موسسه مطالعات مهندسی صنایع ارائه نتیجه ای مطلوب در کمترین زمان به شما دانشجوی عزیز می باشد.
همانطور که دانشجویان این مرکز از قبل آگاهی دارند؛ شیوه نامه نگارش پایان نامه در این مرکز بصورت پیشفرض بر اساس شیوه نامه دانشگاه صنعتی شریف تهران است.

سوابق موسسه مطالعات مهندسی صنایع در زمینه مشاوره انجام پایان نامه

موسسه مطالعات مهندسی صنایع بیش از یک دهه است که بصورت شبانه روزی در کنار دانشجویان عزیز این رشته بوده است و از هیچ اقدامی در جهت موفقیت هرچه بیشتر عزیزان کوتاهی نکرده است.

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد انجام شده در این موسسه

0پروژه

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع که در دست‌اقدام است

0پروژه

ظرفیت پذیرش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در موسسه

0پروژه

اهمیت موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

انتخاب یک موضوع خوب برای پایان نامه مهندسی صنایع از اهمیت به سزایی برخوردار است; بنابراین برای این که بتوانید کار پژوهشی خود را به صورت پایان نامه در آورده و در قالب مقاله به چاپ برسانید لازم است که یک موضوع خوب برای آن انتخاب کنید. هرچه موضوع انتخابی شما جدیدتر و ناب تر باشد، بسیار سریعتر و راحت تر می توانید مقاله خود را در مجلات علمی و معتبر به چاپ برسانید.
استراتژی محققین و پژوهشگران موسسه مطالعات مهندسی صنایع برای پیشنهاد موضوع به دانشجویان عزیز این است که ابتدا جدیدترین نشریات و مقالات مرتبط با گرایش دانشجو مراجعه می کنند این مقالات معمولا مقاله های چاپ شده در نشریاتی مانند ساینس دایرکت و … است. پس از مطالعه ای وسیع و کامل؛ ایده هایی را کسب کرده و با چکش کاری آنها به موضوعی مناسب و ناب دست می یابیم.

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

اکثر دانشجویان در انتخاب موضوع پایان‌نامه‌ با مشکلات و موانعی مواجه می شوند و همین امر باعث می شود که دوره تحصیلی خود را با تاخیر به اتمام برسانند; در صورتی که پس از انتخاب موضوع پایان نامه متوجه شدید که موضوع اشتباهی را انتخاب کرده اید و یا موضوع شما از جذابیت لازم برخوردار نیست، می توانید آن را تغییر دهید و البته می توانید برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از تجربیات محققین موسسه مطالعات مهندسی صنایع نیز بهره مند شوید.

بیایید ببینیم چرا باید یک موضوع ناب انتخاب کنیم و چگونه موضوع می تواند نقش تعیین کننده ای ایفا کند

مسلما انتخاب یک موضوع ناب برای پایان نامه می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند چاپ مقاله در مجلات معتبر و ایمپکت دار ایفا کند; بنابراین برای اینکه بتوانید موضوعی ناب را برای پایان نامه خود انتخاب کنید لازم است که مطالعات زیادی انجام دهید و همچنین با نحوه سرچ موضوع پایان نامه آشنا باشید. اگر موضوعی ناب برای پایان نامه خود انتخاب کنید و همچنین محتوای پایان نامه شما دارای محتوای خوب و نتایج بسیار عالی باشد می توانید شانس خود را برای چاپ مقاله تان در مجلات ایمپکت دار چند برابر کنید.  برای انتخاب موضوعی ناب برای پایان نامه خود می توانید با تماس با موسسه مطالعات مهندسی صنایع و ارتباط با محققین از خدمات مشاوره این مرکز بهره مند شوید.

چه اقداماتی منجر به انتخاب یک موضوع ناب می شود ؟

برای انتخاب یک موضوع ناب برای پایان نامه مهندسی صنایع لازم است که موضوع پایان نامه خود را با علاقه انتخاب کنید و برای یافتن منابع بهتر از منابع اطلاعاتی مختلف استفاده کنید. موضوعی را برای پایان نامه انتخاب کنید که بر آن تسلط داشته باشید، از نظر جامعه موضوعی ارزشمند باشد، موضوعی کاربردی انتخاب کنید که خیلی طولانی و یا خیلی کوتاه نباشد; همچنین مطالعه  و تحقیق در مورد موضوعات مهم روز نیز در این زمینه کمک شایانی به شما می کند. برای انتخاب یک موضوع ناب از نظرات استادان و همچنین دانشجویان برجسته و منتقد نیز می توانید استفاده کنید و  برای اطمینان از این امر که آیا موضوع شما ناب است یا خیر باید به سایت ایران داک مراجعه کنید و موضوع پایان نامه خود را مورد بررسی قرار دهید، در صورتی که موضوع شما قبلا توسط شخص دیگری انتخاب و انجام شده باشد و در این سایت ثبت شده باشد به شما نمایش داده می شود. نامه تائیدیه اقتباس شده از سایت ایران داک مبنی بر ناب بودن موضوع توسط بسیاری از دانشگاه ها درخواست می شود و بدون این تائیدیه، موضوع انتخاب شده تائید نخواهد شد.

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

نظرات کاربران

نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی می تواند در ارتقای سطح کیفی و شناسایی نقاط قوت و ضعف موسسه مطالعات مهندسی صنایع بسیار مثمر ثمر واقع شود، از این که نظرات خود را در مورد خدمات و سطح کیفیت موسسه مطالعات مهندسی صنایع در این صفحه به اشتراک می گذارید از شما سپاسگزاریم. در این صفحه می توانید به نظرات و پیشنهادات کاربران محترمی که پس از اتمام کار و تحویل گرفتن کار خود برای ما ارسال کرده اند دسترسی داشته باشید.

خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام زحماتی که در راستای انجام پایان نامه ام متحمل شدید، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم واقعا محققاتون باسواد هستن.

اسماعیل مهدوی پور, دانشگاه فردوسی مشهد

من پیشنهاد خاصی ندارم فقط خواستم تشکر کنم از کادر اداری موسسه که بصورت تمام وقت پشتیبان  دانشجوها هستن علی الخصوص خانم فاطمی که دلسوزانه در کنار دانشجوها هست.

رضا سید حسینی, دانشگاه اهواز

خیلی خوشحالم که یکی از دوستام موسسه مطالعات مهندسی صنایع رو به من معرفی کرد خیلی استرس کارم رو داشتم ولی دیدم که کارتون حرفه ای هست. ممنون از ما

فاطمه جبارزاده, دانشگاه زنجان

من با به خیلی از موسسات معروف مراجعه کردم هیچکدوم به خوبی موسسه مطالعات مهندسی صنایع نبودن

بامشاد حسینی, دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

سلام؛ من میراسماعیلی هستم کار پایان نامه ام رو سه سال پیش شما انجام داده بودیم خواستم بدونم میشه الان ازش مقاله دربیارم؟ ممنون میشم پاسخ م رو بدین

اکرم میراسماعیلی, دانشگاه آزاد اصفهان

فقط خواستم تشکر کنم. ممنون از کادر اداری و پژوهشگران

پدرام نواندیش, دانشگاه شهید بهشتی

ای کاش برای مشتریای قدیمی تون یک تخفیف خوب در نظر می گرفتین تا با انگیزه بیشتری کارهای بعدی شون رو به موسسه محول کنن

محمد سعداوی, دانشگاه قم

ممنون واقعا تیمهای حرفه ای رو دور هم جمع کردین، کاش در رشته های دیگری هم فعالیت می کردین

کریم حسینی, دانشگاه تهران

من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم فقط یک سوالی داشتم اینکه آیا میشه سه فصل اول پایان نامه رو خودم بنویسم و فصلهای چهارم و پنجم رو به شما محول کنم؟ لطفا پاسخ من رو بدین ممنون میشم

زینب خاجوی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

عباس یحیی پور, دانشگاه یاسوج

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان موسسه مطالعات مهندسی صنایع. من کارم هنوز تمام نشده و از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالیشون تشکر میکنم. امیدوارم با کمک شما بتونم خیلی سریع از پایان نامه ام دفاع کنم

محمد تقوی, دانشگاه بابل