موسسه مطالعات مهندسی صنایع

تماس با کارشناسان شیفت:
09103434482 – 09101502239

نگاهی به هزینه نگارش پایان‌نامه مهندسی صنایع

هر طرح پژوهشی به فراخور موضوع و روش تحقیق آن ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشد اما مهم این است که بودجه‌ای که صرف می‌کنید در جایگاه درستی هزینه شود و نتیجه‌ای کاملا مطلوب را برای شما به دنبال داشته باشد.

هدف موسسه مطالعات مهندسی صنایع؛ پشتیبانی، آموزش و توانمندسازی شما برای ارائه یک کار بی نظیر و قابل تحسین است

فرم‌سفارش انجام پایان‌نامه

هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع

هزینه های انجام مراحل مختلف برای هر پایان نامه با توجه به موضوع آن ممکن است متفاوت و متغیر باشد و با توجه به میزان تخصصی بودن موضوع و زمان و مدت مورد نیاز برای انجام امور مربوط به مراحل نگارش پروپوزال و تکمیل تحقیقات مرتبط با موضوع پایان نامه میزان هزینه های تحقیقات کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.
برای نگارش جامع یک پایان نامه مهندسی صنایع ممکن است هزینه های مختلف و گوناگونی را در نظر بگیریم مانند تهیه ی منابع و کتب برای انجام مطالعات تحقیقی و نیز هزینه های ترجمه ی منابع مطالعاتی، هزینه نرم افزارهای تخصصی، تایپ ویراستاری و …
برای اینکه بتوانید پایان نامه ی خود را به صورت تخصصی و با استفاده از منابع به روز و نوین و به دست پژوهش گران متخصص و توانمند بسپارید باید هزینه ی متناسبی را نیز برای انجام کار در نظر بگیرید. این هزینه با توجه به میزان تخصص و آگاهی پژوهشگران و برآورد ایشان از هزینه های ذکر شده و مورد نیاز پایان نامه از سوی شما پرداخت می گردد.

مشاوره در انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع یکی از چالش برانگیزترین و صد البته یکی از مهمترین قسمت­های یک پژوهش به شمار می رود ؛ زیرا محقق از ابتدا تا انتهای پژوهش با موضوع آن سر و کار دارد و بهتر است بگوییم که نتیجه یک پژوهش به انتخاب یک موضوع خوب بستگی دارد. لازم است که در انتخاب یک موضوع خوب، دقت و حوصله زیادی به کار گرفته شود، همچنین موضوع پایان نامه در هر رشته ای از جمله رشته مهندسی صنایع باید روشن و واضح و البته جدید و کاربردی باشد.  یک پایان نامه مهندسی صنایع با موضوعی کاربردی می تواند انگیزه و جذابیت بیشتری را با خود به همراه داشته باشد و در صورتی که موضوع پایان نامه به درستی انتخاب نشود، در ادامه کار با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. برای غلبه بر این مشکلات و انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع می توانید از تجربه همکاران ما این موسسه مطالعات بهره مند شوید.

در مورد قیمت نگارش پایان نامه مهندسی صنایع توجه داشته باشید که

اعلام هزینه ارزان توسط موسسات همواره به منزله مناسب و مطلوب بودن آن نیست چراکه پرداخت قیمت ارزان برای کاری که به دردتان نخورد گران است. دریافت هزینه های زیاد نیز لزوما نشان دهنده ی  میزان کیفیت بالای پژوهش های انجام شده توسط پژوهشگران نمی باشد بنابراین قیمت یک پروژه باید منصفانه و منطقی و کارشناسی باشد.
پس سعی کنید با تحقیقات و پرس و جو درباره ی هزینه های واقعی مربوط به بخش های عملی و تئوری و همچنین هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع با آگاهی و برخورداری از قدرت چانه زنی لازم در مورد قیمت و هزینه ی پایان نامه با موسسات مختلف پژوهشی نگارش پایان نامه ها وارد مذاکره در خصوص میزان هزینه های پرداختی بشوید برای انجام یک پروژه مطلوب و با هزینه بسیار مناسب می توانید از مشاورین و محققین موسسه مطالعات مهندسی صنایع بهره مند شوید.

شرایط پرداخت هزینه ی پایان نامه

هزینه ی انجام پایان‌نامه‌ی مهندسی صنایع شامل دو دسته هزینه‌های کلی می باشد: 1- هزینه‌های مستقیم انجام پایان نامه
هزینه هایی که تحت عنوان هزینه‌های مستقیم نامیده می‌شوند، به صورت نقدی و اعتبار ی پرداخت می‌شود آن هم بر طبق قراردادی که بین موسسه‌ی پژوهشی و فرد متقاضی منعقد میشود و به صورت قسطی و در پایان انجام هر فصل پرداخت آن انجام می پذیرد. هزینه های مختلف مثل: ویراستاری و تایپ و ترجمه ی منابع مطالعاتی و تهیه‌ی کتابها و وسایل آزمایشگاهی و نرم افزارهای کاربردی فنی و مهندسی در خصوص رشته ی مهندسی صنایع هم شامل همین هزینه‌ها می باشد.
2-هزینه‌های غیر مستقیم انجام پایان نامه نیز شامل انواع هزینه‌های زمان از دست رفته مثل هزینه ی عدم اشتغال به کار در مدت مشغول بودن به نگارش  پایان‌نامه و پروپوزال و نیز هزینه‌های ایاب و ذهاب به آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی و هزینه‌ی کلاس‌های آموزشی، نحوه‌ی نگارش پایان‌نامه و روش تحقیق در نگارش پایان‌‌نامه و نیز  شهریه‌ی هر ترم نگارش پایان نامه و انتخاب واحد می باشد.
برخی از این هزینه‌ها قابل محاسبه و براورد دقیق مالی نیستند زیرا به مرور زمان به وجود می آیند و بعضا از همان ابتدا قابل پیش بینی نیستند اما از هزینه های دارای اهمیت و غیر قابل چشم پوشی به حساب می‌آیند و باید از همان ابتدا نسبت به محاسبه‌ی هزینه های آن به صورت حدودی و مدت زمان صرف شده برای هر کدام دقت لازم را به خرج بدهید تا از این لحاظ دچار مشکل و خسارت نشوید.
دانشجویانی که انجام پایان نامه مهندسی صنایع را به موسسات معتبر محول می کنند؛ مجبور به پرداخت هزینه های غیر مستقیم نیستند.

ضمانت پرداخت وجه و حسن انجام کار

تمام پرداختهای دانشجویان عزیز به حساب موسسه خواهد بود و موسسه تا زمانی که از کیفیت کار محقق مطمئن نشود دستمزد ایشان را تسویه نخواهد کرد. به این ترتیب محققین موسسه ضمن اهتمام کامل به کیفیت و زمان بندی؛ خود را نسبت به تحویل با کیفیت پروژه متعهد می دانند و تا تایید پایان نامه توسط اساتید راهنما، با محققین موسسه تسویه حساب صورت نمی گیرد.

سوابق این موسسه در زمینه نگارش انجام پایان نامه مهندسی صنایع

موسسه‌ی پژوهشی مطالعات مهندسی صنایع به عنوان یکی از موسسات نگارش پروپوزال و پایان‌نامه در رشته‌های فنی مهندسی صنایع سابقه ی نسبتا طولانی دارد و از پژوهش گران متخصص که دارای درجات عالی در این رشته هستند بهره می‌گیرد.
هر کدام از پژوهشگران این موسسه سابقه‌ی نگارش و ثبت ده ها پایان نامه‌ی تخصصی در ارتباط با مهندسی صنایع شامل موضوعات مختلف را داشته اند. میزان هزینه‌ی دریافتی بابت ترجمه ی منابع و تایپ و نگارش پایان نامه و رساله ی دکتری بالاخص در مورد رشته های فنی و مهندسی و از جمله ی آن ها مهندسی صنایع به بهینه ترین میزان و در برابر بالاترین کیفیت ممکن تعیین می گردد.

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد انجام شده در این موسسه

0پروژه

تعداد پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع که در دست‌اقدام است

0پروژه

ظرفیت پذیرش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در موسسه

0پروژه

هزینه نوشتن پروپوزال

هزینه ی نوشتن پروپوزال با توجه به گرایش تحصیلی و موضوع پروپزال دانشجو می‌تواند متفاوت باشد،  و همچنین هزینه ی انجام پروپوزال کارشناسی ارشد با دکتری متفاوت و نسبت به آن کمتر است. برای انجام یک پایان نامه ی خوب و قوی باید پروپوزال تخصصی و کاملی را ارائه دهید تا بتوانید آن را به موقع به تصویب برسانید و سایر مراحل نگارش پایان نامه را پیگیری نمایید.
هیچ گاه دنبال کمترین هزینه و قیمت برای نگارش پروپوزال نباشید و پروپوزال و نگارش آن را به دست افراد متخصص که تجربه ی کافی داشته باشند بسپارید حتی اگر قیمت پرداختی بیشتری را از شما درخواست نمایند، زیرا تعداد مؤسساتی که پروپوزال را تخصصي و ماهرانه انجام می دهند زیاد نیستند.

هزینه اصلاح پایان نامه های ناقص

هزینه ی اصلاح پایان نامه ها ی ناقص و برآورد آن با توجه به نظرات اصلاحی اساتید راهنما و مشاور می تواند تفاوت های بسیاری داشته باشد مثلا اگر استاد راهنما و یا داوران حاضر در جلسه ی دفاع پایان نامه تاکید بر اصلاح نحوه ی نگارش محتوای پایان‌نامه و یا اضافه کردن مواردی به پایان نامه را داشته باشند نیاز به پرداخت هزینه‌‎ی اضافه جهت اصلاح پایان نامه نخواهد بود.
همچنین هزینه‌ی اصلاح قواعد و علائم نگارشی و اصلاح اعداد و ارقام و جداول و پاراگراف ها نیز جزو وظایف محقق است که از ابتدای کار رعایت می گردد. لازم به توضیح است که میزان هزینه های پرداختی برای انجام اصلاحات و ویرایش با توجه به میزان تخصص ویرایش گر و مدت زمان به طول انجامیدن اصلاح پایان نامه افزایش یا کاهش خواهد یافت.

 هزینه انجام رساله دکتری مهندسی صنایع

همانطور که می دانیم رساله دکتری مهندسی صنایع بالاترین پروژه پژوهشی دانشگاهی است بنابراین حساسیت ویژه ای برای تایید آن وجود دارد و بالطبع هزینه ی انجام رساله ی دکتری مهندسی صنایع علاوه بر هزینه های عام که در بالا  اشاره شد؛ در برگیرنده‌ی برخی هزینه‌های خاص مربوط به  نحوه ی استفاده از نرم‌افزارهای فنی مهندسی و نحوه ی نگارش محتوای پژوهشی و برنامه ریزی پروژه از طریق آن نیز می باشد و بدون بکارگیری این چنین مهارت هایی نگارش پایان نامه دکتری بسیار دشوار و حتی غیر ممکن می شود
لازم به یادآوری است که در نگارش رساله دکتری مهندسی صنایع بخش زیادی از زمان صرف گرفتن تایید اساتید راهنما نسبت به پروپوزال و متن اصلی رساله می شود و کمک گرفتن از مشاوران و افراد و موسسات پژوهشی با تجربه در نگارش رساله ی دکتری مي تواند بسیار کمک کننده باشد. در خصوص انتخاب موضوع مناسب و غیر تکراری برای نگارش پروپوزال رساله دکتری دقت زیادی به خرج بدهید و موضوعات منحصر بفرد و کاربردی  را انتخاب کنید به طوری که نظر مثبت استاد راهنما را از همان ابتدا به پیگیری موضوع و نگارش رساله جلب نماید.

بهترین مرکز نگارش پایان نامه ی مهندسی صنایع

بهترین مراکز نگارش پایان‌نامه‌ی مهندسی صنایع باید با توجه به میزان تخصص پژوهشگران شاغل در آن مرکز و سابقه ی کار ایشان در نگارش این پایان نامه ها و با توجه به هزینه ی اخذ شده توسط آنان برای نوشتن پایان‌نامه‌ انتخاب نمود و باید همواره این نکته را مد نظر داشته باشیم که انجام این نوع پایان نامه های حساس جز با بکارگیری پژوهشگران و متخصصانی  که در این رشته تحصیل کرده و صاحب نظر هستند؛ امکان پذیر نمی باشد.
تنظیم هزینه های مربوط به تحقیقات نیز توسط این موسسات به طوری که با کمترین هزینه، بیشترین میزان بهره وری از امکانات مطالعاتی انجام بگیرد، برای این موسسات پژوهشی امتیاز محسوب می شود. موسسه مطالعات مهندسی صنایع تنها موسسه تخصصی است  که بصورت انحصاری در این رشته فعالیت داشته و به دانشجویان خدمات تخصصی ارائه می دهد. افتخار می کنیم که از نظر دانشجویان عزیز این موسسه بهترین مرکز پایان نامه نویسی در حوزه صنایع است.

چگونگی کاهش هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع

برای کاهش هزینه انجام پایان نامه مهندسی صنایع باید به چند نکته ی مهم توجه داشته باشید که درزیر آورده می شود: اگر امکان دارد سعی کنید کتاب و منابع مطالعاتی را به جای خریدن از کتاب فروشی، از کتاب خانه امانت گرفته و از پرداخت هزینه ی خرید کتاب جلوگیری نمایید. یا با استفاده از بن خرید دانشجویی کتاب را با قیمتی پایین تر از نمایشگاه کتاب تهیه نمایید.
اگر وقت و زمان کافی برای تایپ و ویرایش متن پایان نامه را دارید با تنظیم وقت خود هزینه های انجام پایان نامه را کاهش دهید . همین طور توانایی ترجمه ی منابع مطالعاتی خارجی و تسلط به زبان هم برای کاهش هزینه ی ترجمه ی منابع بسیار پرکاربرد است. برای کاهش هزینه‌های تحقیقات آزمایشگاهی هم از امکانات آزمایشگاه دانشگاه محل تحصیل خود استفاده نمایید.

نظرات کاربران

خرسندیم از اینکه اکثریت دانشجویان دانشگاه ها نسبت به حسن انجام کار توسط موسسه ی مطالعات مهندسی صنایع رضایت کامل دارند و قیمتهای مربوط به خدمات ارائه شده را بسیار بهینه و مناسب نسبت به موسسات پژوهشی مشابه به شمار می آورند. اغلب دانشجویانی که با این موسسه کار کرده اند همچنین کیفیت کارهای نگارشی موسسه را مناسب تر و روز به روز در حال به روز شدن و ارتقای سطح کیفیت  بر شمرده و از ارائه ی پروژه های پژوهشی خود به‌ این موسسه ابراز خرسندی می نمایند. از سایر عزیزانی که به نوعی از خدمات موسسه استفاده کرده اند نیز تقاضا می شود که در صورت تمایل نظراتشان را با ما به اشتراک بگذارند.

خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام زحماتی که در راستای انجام پایان نامه ام متحمل شدید، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم واقعا محققاتون باسواد هستن.

اسماعیل مهدوی پور, دانشگاه فردوسی مشهد

من پیشنهاد خاصی ندارم فقط خواستم تشکر کنم از کادر اداری موسسه که بصورت تمام وقت پشتیبان  دانشجوها هستن علی الخصوص خانم فاطمی که دلسوزانه در کنار دانشجوها هست.

رضا سید حسینی, دانشگاه اهواز

خیلی خوشحالم که یکی از دوستام موسسه مطالعات مهندسی صنایع رو به من معرفی کرد خیلی استرس کارم رو داشتم ولی دیدم که کارتون حرفه ای هست. ممنون از ما

فاطمه جبارزاده, دانشگاه زنجان

من با به خیلی از موسسات معروف مراجعه کردم هیچکدوم به خوبی موسسه مطالعات مهندسی صنایع نبودن

بامشاد حسینی, دانشگاه آزاد واحد تهران شمال

سلام؛ من میراسماعیلی هستم کار پایان نامه ام رو سه سال پیش شما انجام داده بودیم خواستم بدونم میشه الان ازش مقاله دربیارم؟ ممنون میشم پاسخ م رو بدین

اکرم میراسماعیلی, دانشگاه آزاد اصفهان

فقط خواستم تشکر کنم. ممنون از کادر اداری و پژوهشگران

پدرام نواندیش, دانشگاه شهید بهشتی

ای کاش برای مشتریای قدیمی تون یک تخفیف خوب در نظر می گرفتین تا با انگیزه بیشتری کارهای بعدی شون رو به موسسه محول کنن

محمد سعداوی, دانشگاه قم

ممنون واقعا تیمهای حرفه ای رو دور هم جمع کردین، کاش در رشته های دیگری هم فعالیت می کردین

کریم حسینی, دانشگاه تهران

من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم فقط یک سوالی داشتم اینکه آیا میشه سه فصل اول پایان نامه رو خودم بنویسم و فصلهای چهارم و پنجم رو به شما محول کنم؟ لطفا پاسخ من رو بدین ممنون میشم

زینب خاجوی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

عباس یحیی پور, دانشگاه یاسوج

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان موسسه مطالعات مهندسی صنایع. من کارم هنوز تمام نشده و از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالیشون تشکر میکنم. امیدوارم با کمک شما بتونم خیلی سریع از پایان نامه ام دفاع کنم

محمد تقوی, دانشگاه بابل

معرفی موسسات همکار

اگر بخواهیم موسساتی که فاقد صلاحیت هستند را به دانشجویان معرفی کنیم لیستی بسیار بلند خواهد شد و این کار را نیز حرفه ای نمی دانیم بنابراین تصمیم گرفتیم تعدادی از موسساتی که خدماتی مطلوب و با کیفیت ارائه می کنند را به عزیزان معرفی نماییم.
دانشجویان عزیز برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته های عمومی می توانند به موسسه دانش ورزان مراجعه کنند این موسسه رنکینگ مناسبی دارد همچنین دانشجویان مقطع دکتری می توانند جهت آشنایی با بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری به سایت دانشپورت رجوع کنند. در این سایت موسسه دانش فراسو بعنوان یک مرجع برای انجام پروپوزال دکتری معرفی شده است.